.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حذف جز 19 و 22 از تبصره 14 ؛
حذف بیمه سه میلیون زن سرپرست خانوار در بودجه ۹۹/ بودجه‌ای که حقوق اولیه را هم نادیده گرفته است!
شمال نیوز : در حالیکه حدود سه ونیم میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارند، دولت در لایحه بودجه خود سهم بیمه این زنان را حذف کرده است. این در حالی است که در سال‌های گذشته ردیف بودجه زنان سرپرست خانوار وجود داشته است.....
حذف بیمه سه میلیون زن سرپرست خانوار در بودجه ۹۹/ بودجه‌ای که حقوق اولیه را هم نادیده گرفته است!

شمال نیوز: بودجه سال 99 در حالی منتظر نظر نمایندگان مجلس در صحن علنی است که مورد اعتراض اکثریت کارشناسان اقتصادی است. بودجه ای وابسته به نفت که بیشترین فشار جنگ اقتصادی را روی طبقات متوسط و ضعیف جامعه می‌گذارد و هر روز ابعاد خسارت‌آمیز خود را بیشتر نشان میدهد. دولتی‌ها هم با فشار و بخش نامه سعی دارند تا این بوجه مورد بحث های کارشناسی قرار نگیرد. یکی از اشکالات این بودجه در حوزه زنان است.
 
به گزارش شمال نیوز، در حالیکه به گفته معصومه ابتکار حدود سه ونیم میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارند، دولت در لایحه بودجه خود سهم بیمه این زنان را حذف کرده است. این در حالی است که در سال‌های گذشته ردیف بودجه زنان سرپرست خانوار وجود داشته است.
 
طیبه سیاوشی ، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه زنان در لایحه سال 99 گفت: «لایحه بودجه امسال حوزه زنان با لایحه سال ۹۷ تفاوت هایی دارد که اولین تفاوت آن حذف جز 19 و 22 از تبصره 14 است که در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست  می باشد که این مورد در قانون بودجه پارسال وجود داشت ولی امسال حذف شده است لذا کمیته زنان، خانواده و ورزش کمسیون فرهنگی مجددا پیشنهاد این بند را جهت اضافه شدن در مصوبات مجلس داده چون تعهدی بوده که انجام شده و می بایست ادامه پیدا کند.»
 
 
کارشناسان معتقدند بودجه سال 99 نه به عنوان بودجه ای مقاومتی بلکه به عنوان بودجه ای ریاضتی بسته شده و میتواند مشکلات عدیده ای را ایجاد کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.